Hello there! We are conducting a survey to better understand the user experience in making a first edit. If you have ever made an edit on Gamepedia, please fill out the survey. Thank you!

Getting Started/fi

From Heroes & Generals Wiki
Jump to: navigation, search

Alla olevasta linkistä näet riittääkö tietokoneesi suorituskyky ja onko sinulla on uusimmat ajurit asennettuna.

Sen jälkeen jatka alla olevalle sivulle.

Jos sinulle tulee ongelmia ilmoitathan siitä tänne..

Näppäimet[edit | edit source]

Ennen kuin aloitat pelaamista kannattaa vilkaista pelin näppäimet.

Sisään kirjautuminen[edit | edit source]

Tältä näyttää sisään kirjautuessa.

Kirjoita käyttäjä nimesi ja salasanasi.

"Aula"[edit | edit source]

Sisään kirjautuessa selain aukaisee ohjelman nimeltään H&G Sync. Tämä ohjelma lataa ja käsittelee tiedostoja joita pelin pelaamiseksi tarvitaan. Latauksen alussa joitakin painikkeita ei voi painaa ennen kuin suurin osa pelistä on ladattu. Ensimmäinen lataus vie eniten aikaa,koska tällöin latautuu koko peli,mutta myöhemmin latauksia tulee vain päivitysten jälkeen.

Alhaalta löytyy chatti,jossa voit keskustella eri kanavilla tai lähettää yksityisviestejä muille pelaajilla klikkaamalla heidän nimeään. Painamalla "Channels" -painiketta löydät lisää kanavia joihin voit liittyä tai tehdä omasi.

Pääsivu

Kun olet kirjautunut sisään peli avaa sinulle pelin campaign -sivun, missä voit taistella toisia pelaajia vastaan.Character -sivulla voit värvätä oman hahmosi,mutta tämä jää myöhemmäksi,koska tarvitset siihen krediittejä. Krediittejä ansaitaan taistelemalla tehtävissä.

Tehtävät[edit | edit source]

Joitakin avoinna olevia tehtäviä.

Sivun oikeassa reunassa näet listan tehtävistä. Sieltä näet missä tehtävä on käynnissä ja kuinka monta pelaajaa sitä suorittaa. Etsi mieluinen tehtävä ja klikkaa "Enter Combat"

Saksan päämaja. Tänne liittoutuneet pyrkii voittaakseen sodan.

Klikkaamalla suurennuslasi kuvaketta tehtävän vieressä näet missä päin eurooppaa tehtävä sijaitsee.

Voittaessa taistelun ansaitset krediittejä ja uusia alueita ja tehtävän alueen tyypistä riippuen myös täydennyksiä maasi armeijalle.

Käynnissä oleva taistelu.

Pelityypit[edit | edit source]

Tulevat pelityypit[edit | edit source]

  • Support -
  • Destruction - Tuhoa siltoja ja junaraiteita häiritäksesi vihollisen täydennyksiä.
  • Gather Intelligence - Etsi ja paljasta tietoja paljastaaksesi vihollisen sijainnin.
  • Ambush - Hyökkää kuljetusten kimppuun.
  • Assassination - Hyökkää vihollisen päämajaan ja eliminoi vihollisen komentaja.

Ilma tehtävät[edit | edit source]

Jotkin paikat voivat näkyä jopa salaisina.

Taistelu[edit | edit source]

Nyt on aika ladata oikea peli. Peli alkaa pienemmässä ikkunassa joten kannattaa painaa "Alt + Enter" mennäksesi koko näytön tilaan. Kun peli on latautunut pääset "spawn" -valikkoon.

Voit "spawnata" klikkaamalla sinisiä pisteitä tai tähtiä. Jokainen sininen piste edustaa tiimisi hallussa olevia pisteitä ja punaiset vihollisen.

HUD[edit | edit source]