Panzerschreck RPzB 54/pl

From Heroes & Generals Wiki
Jump to: navigation, search

W RO 2.png

Panzerschreck RPzB 54 to niemiecka wyrzutnia przeciwpancerna. Statystykami nie różni się od amerykańskiej Bazooki. Koszt rakiety wynosi 250 kredytów. To doskonałe narzędzie do walki z czołgami jako piechota, zdolne zniszczyć większość czołgów po dwóch trafieniach, o ile każde z nich przebije pancerz. Największą zaletą Panzerschrecka w porównaniu do innej broni przeciwpancernej jest możliwość walki z dłuższego dystansu, zwykle 10-70 metrów, choć skuteczny zasięg jest jeszcze wyższy. Używając tej broni staraj się uważnie celować, szczególnie z dłuższych dystansów - niektóre czołgi mają wystarczająco gruby pancerz by powstrzymać pocisk przed przebiciem go. Celuj w słabe punkty (gąsienice, boki, tył i wieża), żeby zmaksymalizować szanse na uszkodzenie pojazdu. Wraz z przebytym dystansem zmniejsza się siła przebicia rakiety, więc w przypadku walki z cięższymi czołgami dobrze jest podejść bliżej.

Panzerschreck jest odblokowywany przy zdobyciu 1 poziomu baretki Ładunki Wybuchowe dla Niemców, i przy 9 poziomie dla Amerykanów. Zajmuje 5 Equipment points, w kupno wliczone jest 50 rakiet.

Shrekdmgrng.png

Galeria[edit | edit source]

Panzerschreck RPzB 54